WAJIB BACA!!!..Inilah 7 Sebab Mengapa Lelaki Dilarang "Membuang Air M4ni" Sembarangan...Kesannya Amat Mengerikan..Nomor 3 Dan 4 Ramai Sudah Nampak

Teknologi perubatan selalu menyimpan perhatian dalam memastikan, memonitoring serta meningkatkan kualiti air m4ni. Dan beberapa kajian merasakan sebagian fakta aneh yang terjadi pada air m4ni.



Dilaporkan oleh dari HealthMad, berikut beberapa fakta aneh Tentang air m4ni : 

1. Air m4ni bisa mengakibatkan alergi
Meskipun jarang, namun ada beberapa wanita yang alergi pada air m4ni. Dengan cara perubatan kondisi ini dimaksud hipersensitiviti plasma m4ni manusia (seminal plasma hypersensitivity). Gejala yang diakibatkan tergantung pada kondisi badan dan jumlah air m4ni yang masuk ke badan. Gejala
seperti gatal, kemerahan, lepuh, bahkan terkadang menyebabkan kesukaran bernafas.

2. Air m4ni dipercayai jadi sumber tenaga yang berpotensi
Dari perspektif sosial budaya, air m4ni sudah dihubungkan dengan sumber tenaga yang berpotensi dalam perubatan Cina serta teori Chi Kung. Menurut teori Chi Kung, tenaga dari badan dipindahkan serta dipindahkan ke organ seual sepanjang ghairah seual. Teori ini tunjukkan bahawa sesudah mengeluarkan air m4ni, tenaga spesifik dari badan manusia juga tengah di keluarkan. Hal ini menerangkan mengapa orang merasa lemah selepas melepaskannya.

3. Mujarab dari penggunaan air m4ni
Dari wilayah Strickland-Bosavi, Papua New Guinea, suku Etoro berpendapat bahawa air m4ni memberi kematangan seual diantara kaum muda suku itu. Pada amalan saat lalu, golongan muda dari suku itu mesti minum air mani ketua suku untuk meraih kematangan seual.

4. Rasa air m4ni bergantung pada dari makanan yang dikonsumsi lelaki
Rasa air m4ni berbeza-beza bergantung pada makanan yang dikonsumsi, kebersihan serta faktor luaran lain. Menurut Bodansky dalam bukunya yang berjudul To Bed or Not to Bed (2005), sebagian wanita suka pada rasa air m4ni namun yang lain tak sekian. Sebagai contoh, cafein serta daging merah bikin rasa air m4ni asam atau pahit.

5. Air m4ni sebagai obat anti depresi wanita
Hal semacam ini tidaklah terlalu mengejutkan, kerana air m4ni mengandungi sebagian hormon yang mengubah situasi hati, seperti testosteron, estrogen, hormon perangsang folikel, hormon luteinizing, prolaktin serta sebagian prostaglandin yang berbeza. Sebagian sudah dikesan dalam darah wanita sejam sesudah terserang air m4ni.

6. Air m4ni yaitu nutrisi
Hasil kajian Johnson dan Everitt dalam bukunya Essential Reproduction (2000) mendedahkan bahawa air m4ni mengandungi kandungan nutrisi yang tinggi. Dalam ejakulasi khas (kurang lebih satu sudu teh), air m4ni telah memiliki kandungan 150 mg protein, 11 mg karbohidrat, 6 mg lemak, 3 mg cholesterol, 7 % US AKG kalium, tembaga serta seng.

7. Air m4ni tidak akan pernah habis
Hal semacam ini begitu lumrah, kerana menurut para ahli lelaki cuma membutuhkan saat sedikitnya 15 minit untuk memberi jumlah air
m4ni selepas ejakulasi.
WAJIB BACA!!!..Inilah 7 Sebab Mengapa Lelaki Dilarang "Membuang Air M4ni" Sembarangan...Kesannya Amat Mengerikan..Nomor 3 Dan 4 Ramai Sudah Nampak WAJIB BACA!!!..Inilah 7 Sebab Mengapa Lelaki Dilarang "Membuang Air M4ni" Sembarangan...Kesannya Amat Mengerikan..Nomor 3 Dan 4 Ramai Sudah Nampak Reviewed by Unknown on 19.04 Rating: 5

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.