NYATA SEKALI!! KISAH BAYI LAHIR BERUBAH MENJADI BUAYA, ITU TERJADI DI MALAYSIA YANG BIKIN HEBOH LAGI ADALAH DIA SELALU??

Kisah-kisah seperti lagenda yang membabitkan tentang jelmaan haiwan ada yang menganggap ia hanya satu narasi dongeng.



Saat ini ada satu berita yang sekian aneh serta pelik menyebar dimana disebutkan satu cerita yang di percayai benar apabila seorang bayi yang sudah bertukar jadi seekor buaya.

Dijelaskan buaya ini memiliki ciri-ciri seperti seseorang manusia. Jom kita saksikan kebenarannya. . .
Momen aneh ini tak di kenali bila serta di mana ia berlaku kerana tidak ada sebarang maklumat yang di terima cuma cerita serta gambar-gambar di tontonkan pada orang ramai.

Terpulang juga pada kita sama ada mahu yakini atau sebaliknya.
Bayi sebagai buaya ini dijelaskan berbentuk pelik sepertimana tanda-tanda seorang manusia, di mana ia mahu mandi, saksikan televisyen dan lain-lain. Difahamkan, dia tak sukai muka atau kepalanya dipegang.

Kecuali, ahli keluarganya sahaja.
Cerita ini menceritakan mengenai pengorbanan seorang ibu. Cerita ini benar, namun terserah samada nak tempatkan keyakinan atau tak. Di mana cerita ini di ambil dari pada seorang pengguna di Twitter.

Begini kisahnya.
Ada seorang ni ada kembarnya serta kembarnya lelaki, saat dia ini seorang perempuan.

Kembar sepasang sangkaannya saat dalam kandungan ibunya, apabila tiba hari nak melahirkan, biasalah dulu-dulukan lahirkan bayi dirumah saja. Namun bayinya tidak ada serta lalu nampaknya bidan itu seperti dimasuki satu hal.

Dia seakan olah di rasuk lantas berkata ‘dia akan tiba sebagai anakmu dalam
saat 3 hari lagi’. Lalu kondisi bidan itu tak di ketahui, mungkin saja saja saja pengsan selepas itu. Kondisi ibunya juga? Wallahu’alam.

Si kembar kemukakan pertanyaan dimana kembarnya seorang lagi? Biasanya orang ingat gugur sebab darah keluar banyak sekian saat itu. Tiga hari tempo hari, wanita itu selamat melahirkan seorang lagi bayi lelaki yang disangkakan gugur itu, tertapi
NYATA SEKALI!! KISAH BAYI LAHIR BERUBAH MENJADI BUAYA, ITU TERJADI DI MALAYSIA YANG BIKIN HEBOH LAGI ADALAH DIA SELALU?? NYATA SEKALI!! KISAH BAYI LAHIR BERUBAH MENJADI BUAYA, ITU TERJADI DI MALAYSIA YANG BIKIN HEBOH LAGI ADALAH DIA SELALU?? Reviewed by Unknown on 00.38 Rating: 5

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.